subota, 23. siječnja 2016.

Economic parfemi

Ako ste poput mene i nikada niste vjerne isključivo jednom parfemu te volite isprobavati najrazličitije mirisne note tada ćete sigurno zavoljeti Economic parfeme.
Economic parfemi su zapravo replike poznatih parfema i ono što ih sigurno izdvaja iz mase jeste da su ovi parfemi EAU DE PERFUME a ne toaletne vode.

Ponudu parfema možete pogledati na sljedećim slikama, s tim da imate u vidu da se asortiman stalno dopunjuje tako da neki od novijh parfema nisu na ovom spisku. 







Ja sam odabrala dva parfema koje sam ranije redovno koristila da bih objektivno ocjenila sličnost sa originalom u pogledu mirisne note, intenziteta i dugotrajnosti. I mogu vam reći da su me oba oduševila i da je sličnost zaista ogromna, skoro da se i ne razlikuju od originala a daleko su kvalitetniji od sličnih replika dostupnih na nasem tržištu. Oba su jako intenzivna i dugotrajna što mogu zahvaliti tome što je ipak u pitanju EDP formulacija a ne EDT. Na mojoj koži su oba trajala prilično dugo tj. nekih 6 do 8 h, a na tkanini i odjeći se zadržavaju danima.


Prvi na redu je parfem br.287 koji je zapravo replika Gucci- Guilty. Sadrži note mandarine, bibera, breskve, jorgovana, geraniuma, ambera i pačulija. Prekrasan parfem, izrazito nježan i slatkast, ženstven i intiman. Po meni spada u jesen/zima sezonu a moze proći i kao dnevni i kao noćni, bar ga ja nosim tako tj. stalno! :)

Idući parfem br.286 je replika za Paco Rabanne- Lady Million jedan od najpopularnijih mirisa u proteklih nekoliko godina. Kompozicija donosi cvjetni nektar, note limuna, maline, nerolija, cvijet narandže, jasmin, gardeniju, pačuli i med. Ovaj parfem je pun pogodak i prijeti da postane Chanel No 5 dvadeset prvog vijeka. Svjež, puderast, pomalo slatkast i veoma jake aure. S njim nikad nećete proći nezapaženo. On je definitivno za malo hladnije dane i nije za dnevnu varijantu, jer je toliko jak, naglašen i primjetan da ne bi bilo prikladno nositi ga danju. 
Economic parfemi definitivno imaju moju preporuku i ja ću ih sigurno kupiti još. Idući na redu za kupovinu su parfemi koje je Economic skoro uveo u ponudu: Thierry Mugler- Alien (br.314) i Lancome- La Vie Est Belle (br.306).
Mozete ih naći u Skenderiji u njihovoj radnji po cijeni od samo 6 KM za 20 ml  i na fb profilu: Economic parfemi Bosna i Hercegovina.





4 komentara:

  1. Svaka cast ! ja imam Economic 218 ! I stvarno su divni ! Pogledacu ponovo spisak pa odluciti koji sad da uzmem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni,kompanija koja ih proizvodi posluje vec duzi niz godina,na svojim bocicama imaju tacno ispisan sastav onog sta kupujete,jako su postojani,imaju veoma veliku ponudu mirisa,,cijenovno su najprihvatljiviji,jako mnogo ih ljudi koriste jer su provjerene kvalitete od kompanije koja atoji iza svog proizvoda,lijep pozdrav iz Bihaca

    OdgovoriIzbriši