četvrtak, 28. siječnja 2016.

AVON True Colour Perfectly Matt ruž: Perfectly nude

Avon je izbacio novu liniju mat ruževa koji su čini mi se već pobrali simpatije mnogih kupaca a također i moje.

Za probu sam kupila samo jednu nijansu međutim s obzirom da je ovaj ostavio jako dobar dojam sigurno ću se počastiti sa još par njih.

Igrala sam na sigurno i izabrala klasičnu nude nijansu pod nazivom Perfectly Nude koja je prilično svijetla te će odgovarati osobama svijetlog tena dok bi srednje tamnim i tamnjim curama ipak savjetovala da zaobiđu ovu nijansu i izaberu sljedeću po redu a to bi bila nijansa Au Naturale.

Prva asocijacija na mat ruž je većini suh ruž teške teksture. Međutim Avon je zaista odradio dobar posao sa ovom linijom i usavršio formulu koja je izrazito nježna, lagana, ugodne teksture i najbolje od svega ne isušuje usne što ovaj ruž čini idealnim izborom u zimskim danima. Pri tom ostavlja baršunasti i mat učinak s tim da uvijek imate u vidu da svi mat ruževi imaju tendenciju da se zavlače u ljuspice po usnama pa se svakako prije nanošenja pobrinite da ih nema tako što ćete obaviti piling i nanijeti malo balzama. Pigmentacija i trajnost su po meni srednji. Za pun intenzitet boje trebat ćete par slojeva međutim to nije uvijek tako loše jer time svaku boju možete dozirati u intenzitetu koji vi želite. Trajnost je kao i kod prosječnih ruževa par sati ali Avon niti ne tvrdi da je ovo trajni ruž tako da i sa te strane imaju moje odobravanje.

Pakiranje je još jedna pozitivna strana jer je jako elegantno s obrzirom da je kompletno mat ali i funkcionalno jer je vrh čepa proziran pa uvijek vidite nijansu unutra.

Sve u svemu, meni se ovi ruževi zaista sviđaju i sigurno ih kupujem još a i vama ih preporučujem posebno ako tražite lagani mat ruž koji neće isušiti vaše usne na ovim hladnim zimskim danima.

Trenutno ih možete kupiti po promo cijeni od samo 5.90 KM što mislim da je zaista prepovoljno za kvalitet koji ćete dobiti.










2 komentara:

  1. Jao na meni ova nijansa i posh petal su očajne :( Ali dobro, zato su mi sve ostale odlične ^_^

    OdgovoriIzbriši
  2. ...i ja se jedva provucem uz neku tamniju olovku za usne. Bas je za super svijetle cure :)

    OdgovoriIzbriši