srijeda, 27. siječnja 2016.

Nakit: Moja mala radionica

Nakit je nešto bez čega ne mogu zamisliti ni jednu odjevnu kombinaciju i nosim ga svakodnevno, čak i onim danima kad nisam posebno maštovita u izboru odjeće, stavim neki zanimljiv komad nakita i odmah se osjećam dotjerano.

Međutim ponuda u našim trgovinama je po meni prilično loša jer svaki brend je sličan drugome i teško je kupiti nešto po ćemu ćete se isticati. Zato sam ja uvijek pristalica handmade nakita, a jedan takav brend ću vam predstaviti i danas pa možda se i vama nešto svidi kod njih i odlučite se počastiti jednim od ovih zanimljivih komada.

Za nakit Moja mala radionica (pod tim imenom ih možete naći na fb klikom ovdje) sam saznala prije nekoliko dana i odmah se zaljubila u narukvice koje su baš moj stil. Izabrala sam tri narukvice u kombinaciji zlatne i bijele boje koje se naravno mogu nositi skupa ili pojedinačno. Cijene su pristupačne: 10, 7 i 5 KM a kvalitet izrade zaista vrhunski. Jako sam zadovoljna i sigurno ću ponovo nešto kupiti.

Slijede fotografije mojih narukvica i još malo ponude iz ove radionice.












2 komentara: