ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

WISHLIST 2016: make up

Početak godine je moje vrijeme za pisanje ovakvih lista. Iako već pomalo kasnim evo i meni najdraže gdje su na jednom mjestu sve moje make up želje. Dobro ne baš sve, jer ih imam previše da bi sve stalo na bilo kakvu listu ali ovo je nešto što baš jako želim kupiti ove godine i većinom su u pitanju proizvodi koje ću koristiti za šminkanje drugih te samim tim moram imati više nijansi te je veća financijska investicija. Pa idemo redom :)


1. Mehron HD pro puderi


Mehron je brend za koji većina vas nije čula i to s razlogom s obzirom da nije namjenjen za komercijalnu upotrebu. Ja već par godina koristim njihov puder i prezadovoljna sam tako da želim puno više nijansi jer sada malo intenzivnije šminkam druge i dobro će mi doći za moj makeup kit. A skoro sam pročitala da ga koristi i Kylie Jenner tj. njen šminker. Istina ili ne, ako ga je odabrala po meni dobar izbor je napravila.





2. La girl PRO HD korektori


Veoma hvaljeni proizvod koji sam već isprobala i koji je po meni opravdao sve pozitivne recenzije. Želim kupiti dosta boja kako svijetlih za prvobitnu namjenu tako i tamnijih za konturisanje te novih korektirajućih nijansi poput žute, zelene i narandžaste.




3. Inglot paleta za konture


Inglot je jedan od meni dražih brendova i baš mi je drago da ga imamo u Sarajevu. Boje pudera u paletama možete sami birati što je odlična stvar a o kvaliteti i pigmentaciji sam čula samo najbolje i jedva čekam da se počastim.





4. Inglot duraline


Duraline je tečnost koja drži pigmente i šljokice na mjestu i koliko sam čitala jako dobro radi svoj posao tako da uskoro mora biti moj :)








5. Nyx gelovi za obrve i četkica za obrve


Svi ih hvale a sramota da ih nisam još isprobala. S obzirom da rad s njima nije baš lagan kao sa olovkom ili sjenom trebat će mi i neka jako precizna četkica pa ako imate preporuku pišite mi u komentar.




...do čitanja xo xo










3 komentara:

  1. duraline kupuj sto prije haha a i ja jaaako zelim Lingerie i LA Girl korektore

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj korektori su vrh vjeruj. Ja sam imala i to mi je bio najbolji korektor ikada. Sad planiram kupiti bar 10ak nijansi za kofera. A duraline moram cim prije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra lista. I ja bih sve, osim možda MUR paleta, nešto me ne privlače....Ostalo sve :-)))

    OdgovoriIzbriši