ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

WISHLIST 2016: odjeća

Pisanje wishlista osim što je zanimljivo pomaže i protiv neplaniranog trošenja novca na neke stvari koje nam uopće ne trebaju ali eto lijepe su, na sniženju su i još milion izgovora i opravdanja koje svaka žena jako dobro zna. Zato zaista volim praviti ovakve liste jer imam osjećaj da me drže na pravom putu.

Danas vam donosim krpice kojim bih voljela obnoviti svoju garderobu...

1. krznena bundica i(ili) prsluk

Kod nas su jako skupi a s obzirom na to da mi zaista nije bitno da je pravo krzno i u stvari preferiram vještačko mislim da ću ovo uloviti ne nekoj online destinaciji poput ebay-a gdje su daleko povoljniji.





2. kožna jakna

Klasik koji ide uz svaku odjevnu kombinaciju a ja bih voljela čak dvije, jednu za proljetnih toplijih dana i jednu sa krznom za jesen. U Turskoj ima najbolji izbor pa ko zna možda maksuz odem jer dok kod nas kupite samo jaknu za iste novce možete napraviti i izlet u Tursku i kupiti jaknu :)




3. oversized kaput

I to baš u ovoj prekrasnoj camel boji mada mi je model toliko lijep da boja nije toliko ni bitna.



4.  skinny hlače

Prve na listu idu kožne i iscjepane farmerke a voljela bih naći još par komada u neutralnim bojama koje se lako kombinuju.



5. salonke

Po meni najljepši model ikada. Jako lijepo izduži nogu i prija uz jako puno kombinacija te se može nositi i u jesen i u proljeće pa čak i ljeto. Želim ih u raznim bojama, dezenima, uzorcima...



6. čizme 

Uvijek imam puno više lejtne nego zimske obuće pa bih voljela uzeti par čizama a modeli sa slike mi se najviše sviđaju. Tu je model preko koljena, potom gleznjače sa visokom ali stabilnom petom, Hunterice za kišnih dana i ove bucke za uživanje na snijegu...






7. jednostavne majice

Opet prednost imaju jednostavni modeli, neutralne boje i naravno kvalitetni materijali.




8. trenerka

U prethodnoj wishlisti sam vam pisala o tome kako sam počela intenzivnije da se bavim sportom pa mi je ovo sad sasvim logična želja a nekada sam svu sportsku odjeću zaobilazila u širokom luku ;)



9. tene

Da kompletiram želju broj 8. Ove sa slike su mi prekrasne i mislim da ću baš ovaj model tražiti.




10. sportska zimska jakna

Ako ste mislili da je sa jaknama gotovo e pa nije :) Želim još jednu pravu zimsku pernatu i toplu jaknu u sportskom fazonu.





Ne znam kako vam se čini ova moja lista, puno je tu nekih osnovnih stvarčica koje vi možda već imate. Imam ih i ja ali u prevelikom broju jer sam mnogo smršala i iako me to jako veseli sada moram obnoviti veći dio garderobe. Lijepe muke zar ne :)






Nema komentara:

Objavi komentar