subota, 12. prosinca 2015.

WISHLIST 2016.

Danas sam odlučila da s vama podijelim moju wishlistu za narednu 2016-tu godinu pa počnimo...

1. profesionalni fotoaparat


O fotografiji ne znam ama baš ništa ali imam veliku želju da naučim tako da će ovo definitivno biti nešto na čemu cu poraditi u cilju da upravo vi više uživate u mojim fotkama i mom blogu. 



2. softbox 

Ovo čudo je našlo svoje mjesto na listi jer smatram da je dobro osvjetljenje ključ dobre fotografije a pored sadržaja mislim da je svakom čitaocu jako bitan i taj vizualni doživljaj.




3. kutije, fascikle i slične stvari za organizaciju

Želim organizovati svoj životni i radni prostor počevši od garderobera, potom tu su svakako i šminkeraj te kupatilski ormarići, knjige, dokumenti, računi... Uglavnom biti će posla :)
Evo par ideja i primjera dobre organizacije:








3. kofer za makeup


U planu je također da se više posvetim mojoj najvećoj ljubavi- šminkanju drugih. Volim tipkati o proizvodima, volim šminkati samu sebe ali najveći uzitak mi donosi kada izmamim osmjeh na lice klijentici i kad vidim onaj priliv samopouzdanja nakon mog dobro odrađenog posla.  
Zato se na ovoj listi nalazi i ovaj kofer koji će mi dobro doći prilikom odlaska na adrese klijenata.





5. kutak za makeup


Iako trenutno imam jako lijepo sređen kutak za makeup (vidjet ću u nekim od narednih postova i da vam ga predstavim) voljela bih neki malo prostraniji.






6. vizitke


U cilju promovisanja mog rada smatram da bi i ovo bio dobar način. Naravno želim da budu neobične i prekrasne te da ih nikad ne poželite baciti iz novčanika :)






7. sređen balkon


Voljela bih da ovaj kutak u mom domu zablista. Imam mali balkon tako da će trebati dosta planiranja i dobrog analiziranja šta i kako uraditi da bude istovremeno lijep i funkcionalan. Evo nekih ideja koje mi se jako dopadaju:







8. fitness oprema


Na spomen fitnesa, teretane i bilo kakvog sporta mi se do nedavno dizala kosa na glavi i nisam se mogla zamisliti da ću ja postati jedna od onih kojima sve krene naopako ako ne odvježbam to što sam sebi zacrtala za taj dan. Međutim unatoč svemu postala sam. Volim vježbati a još mi je draže raditi to u finoj odjeći. S obzirom da sam smršavila cak 20 kg red je u ovoj godini da se počastim sa par lijepih sportskih krpica.




9. korzet tj. waist trainer


Još uvijek vlada manija za ovim korzetima koju je pokrenula sveprisutna Kim K (a ko bi drugi!?) Navodno uistinu djeluju tako da planiram kupiti jedan, biti istrajna i naravno donjeti vlastiti sud o efektu.


10. sokovnik/blender


Nisam baš sigurna šta je bolje kupiti ali ću se svakako dodatno informisati. Inače sam već dugo na prehrani bez ugljenih hidrata a kako mi ne bi falilo važnih vitamina i minerala želim za doručak uvesti zeleni kašasti sok od povrća. Povrće je puno teže iscijediti nego voće stoga je ovdje jako bitno naći kvalitetan uređaj. 







4 komentara:

  1. Kao neko ko nosi korzete od kako znam za sebe moram ti reći da ovo što se prodaje po netu i sto se raklamira na Insta nisu korzeti, to su steznjaci.
    Niti jedan steznjak ne moze reducirati velicinu struka, to moze samo custom made korzet s celicnim zicama. Custommade korzet se pravi po tvojim mjerama, znaci nema S,M, L velicina... i pravi se tako sto se stave duple zice za bolju redukciju, ovisno koliku redukciju struka zelis tako ti se i napravi. Ovi steznjaci su cisto bacanje para. Pravi custom made korzet ne kosta manje od 350KM, a kod nas ti ih mogu najbolje napraviti Maja iz Rijeke i Milena iz Beograda (mogu ostaviti linkove).


    Jako mi se svidja lista zelja, pogotovo sve vezano za uredjenje! :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidja lista. Na uredjenju vec uveliko radim. A steta za ove waist trainere taman sam i narucila jedan mada iskreno i jesam bila skeptik a sad pogotovo.
      Ostavi linkove zatrebat ce sigurno :) i hvala na savjetu ♡

      Izbriši
  2. Super je lista... nedavno sam uzela blender i fitness odjecu, bacam se na posao :D objavit cu neke recepte za dobar smoothie kad malo "uhvatim ruku" :D
    Također bih jako zeljela fotoaparat, nadam se skoroj manifestaciji :) pozz :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja stalno govorim o manifestacijama samim tim zakljucujem da i ti primjenjujes zakon privlacnosti? :)
      Ja sam fotoaparat skinula vec s liste :) i tebi zelim isto uskoro ♡

      Izbriši