srijeda, 9. prosinca 2015.

Jeftine umjetne trepavice od prirodne dlake (Depend trepavice)

Umjetne trepavice, ako su pravilno izabrane, u trenu mogu naglasiti oči i najobičniji makeup podići na jedan sasvim drugi, bolji, glamurozniji nivo.

Do sada sam bila vjerna Ardell i Aura trepavicama. Oba branda ih rade isključivo od prirodne dlake i zaista nemam apsolutno niti jedne jedine zamjerke na kvalitet ovih trepavica pa čak ni na cijenu.
I Aura i Ardell trepavice se krecu do 10KM mada sam viđala da ih prodaju u nekim kozmetičkim salonima i po duploj cijeni zato iste salone zaobilazite u širokom luku :)
Problem sa oba brenda jeste sto nisu dostupni u lokalnim drogerijama tipa cm i dm-a. Aura je brend koji nam dolazi iz susjedne zemlje- Srbije i više su zastupljeni u Republici Srpskoj nego u gradovima Federacije, na moju veliku žalost. Ardell je s druge strane dostupan samo u radnjama koje snabdijevaju kozmetičke salone tako da je i do njih teško doći prosječnom kupcu.
Ono što su nase drogerije imale do sada u ponudi je bilo zaista loše.
Sa naglaskom na ovo DO SADA!!!
Nedavni slučajni šoping u cm-u se pokazao kao sjajno otkriće jer sam kupila trepavice brenda Depend razmišljajući ma hajde za 3.8KM mogu i u smeće ako ne budu valjale.
Ali ove trepavice su SAVRŠENE!!!
-izrađene od prirodne dlake
-imate mogućnost izbora između različitih stilova
-providna trakica koja na oku puno ljepše izgleda i lakše se stapa sa vašim trepavicama od neprovidne
-dobijete malo ljepilo od 1 grama koje vam može biti za par upotreba
-nakon sto ih skinete ljepilo se lako skida sa trakice ne čupajući dlakice sa umjetne trepavice
-jako povoljna cijena
-dostupne u svakom cm-u
Isprobala sam više stilova ovih trepavica i najviše mi se svidjaju Sienna koje sam do sad kupila nebrojeno puta i to govori o tome koliko ih volim.









Koje ćete vi izabrati je samo vaša odluka i sve ovisi o tome šta želite. Cijena ovih trepavica je toliko prihvatljiva da vam slobodno mogu reći IGRAJTE SE, kupite par različitih i sigutno ćete naći neke u koje ćete se zaljubiti kao ja u Siennu.






2 komentara: