petak, 4. prosinca 2015.

Sova krema od lavande

Da brend i cijena nisu nužno pokazatelj istinske kvalitete proizvoda sam odavno znala ali sam uvijek držala do stava da ako ću na nesto potrošiti svoj novac onda će to biti kvalitetna krema za lice, ma koliko ona koštala.

I tog stava sam se uistinu čvrsto držala sve dok slučajno nisam dobila priliku (a sada nakon par mjeseci testiranja slobodno mogu reći i zadovoljstvo) isprobati prirodne, ručno rađene kreme brenda Sova.

Danas vam sa zadovoljstvom donosim recenziju njihove kreme od lavande koja se meni pokazala zaista odličnom posebno u ovim hladnim zimskim danima. 

A sada se pripremite za najbolji dio - cijenu. Ova krema dolazi u kolicini od 50 grama i košta nevjerovatnih 5 KM. Da dobro ste pročitali- p e t   m a r k i c a :)

Sova je domaći BiH brend koji proizvodi 100% prirodne handmade proizvode bez aditiva, konzervansa, boja i umjetnih mirisa. U paleti proizvoda se osim moje kreme od lavande nalaze i kreme od kantariona i nevena, melem, prirodni deo stik, balzami za usne te razna ulja za njegu tijela kao i ulje za sunčanje. 
Cijene su i više nego pristupačne a kvalitet i sastojci zaista vrijedni vase pažnje.

Krema koju sam ja izabrala dolazi u plastičnoj kutijici u količini od 50 grama.
Tekstura kreme je uljana i bit će vam potrebna jako mala količina tako da će vam uz svakodnevnu upotrebu ova krema potrajati mjesecima. Ja sam svoju koristila tri mjeseca i naravno ponovila sam kupovinu, dakle ovo mi je druga po redu kutijica a sigurno će ih biti i više.

Ja je koristim samo uvečer, bas zbog te uljane teksture jer mislim da kao takva ne bi bila prikladna za dnevnu upotrebu ispod pudera. Ali uvečer je spas za lice jer licu pruža dubinsku hidrataciju.

Nemojte da vas zbuni to što ima uljanu teksturu jer joj je baza maslinovo ulje a ono se jako brzo upija i ne ostavlja onaj teški masni trag a prikladno je za sve tipove kože od suhe do masne. Ja recimo imam masnu kožu izuzetno sklonu miteserima i ova krema ne da mi nije napravila nered po licu već naprotiv jako mi je iščistila kožu da nakon redovne upotrebe nakon tri mjeseca primjećujem daleko manji broj mitesera i akni. Čak su i flekice od nekih starih akni vidno počele da blijede.

Nakon korištenja ove kreme ujutru ćete se probuditi sa najmekanijom kožom ikada!

Odlična mi se pokazala i nakon kozmetičkih tretmana jer zaista umiruje kožu i ublažava crvenilo.

Miris je još jedna prednost jer nije prenapadan i djeluje opuštajuce te može pripomoći u kombinaciji sa masažom u slučaju glavobolje, napetosti i stresa (naravno u slučaju da kao ja volite lavandu, mada znam da ima onih koji nisu ljubitelji ali onda imate opciju neven ili kantarion).


Krema sadrži svega tri sastojka i nema nepotrebnih aditiva koji su zapravo najčešći razlog zasto se koža zasiti nakon određenog vremena pa krema koja vam je savršeno odgovarala više uopće ne radi. Puno su manje šanse da se to desi sa kremama jednostavnijeg sastava poput ove.

Sastojci su sljedeći:

Maslinovo ulje: Štiti kožu od isušivanja te joj vraća vlažnost i mekoću. Također spriječava gubitak elasticiteta koji uzrokuje nastanak bora. Veoma dobro regulira lučenje sebuma te samim tim čisti kožu od mitesera i akni. Brzo se upija a kožu ostavlja satenski mekom i bez masnog traga.

Pčelinji vosak: Umjesto naftnih derivata (parafin i vazelin) u mnogim kremama za lice koji izazivaju alergije, iritacije i začepljuju pore, koža 100% apsorbira prirodni pčelinji vosak te dobija gladak i njezan izgled. Koža će biti meka, elastična i zaštićena od upalnih procesa (alergija, dermatitisa, akni itd.).

Lavanda:  Potiče regeneraciju kože i odlično je sredstvo pri iscjeljivanju rana i ožiljaka, te akni i bakterijskih infekcija kože.







Zaista se isplati isprobati ili baš ovu ili neku drugu Sova kremu, posebno ako ste u potrazi za dobrom zimskom njegom za male pare. Još ako uz to imate dehidriranu kožu sklonu aknama i miteserima, ožiljke, crvenilo ili neujednačen ten onda je ova krema kao izmišljena za vas. 
Zato vas zaista ohrabrujem da isprobate nešto novo i podržite još jedan novi domaći brend. 
Istovremeno vas želim ohrabriti da se odlučite na borbu sa vlastitim probelmima sa kožom na prirodan način posebno imajući na umu da štetni sastojci u kremama za lice vec za 5 minuta nakon nanošenja preko kože putem kapilara ulaze u krv, a krvotokom dalje u sve naše organe.

A evo kako i vi mozete isprobati Sova proizvode:







2 komentara: