srijeda, 2. prosinca 2015.

Farmasi olovke za usne

Olovke za usne su za mene bile nešto posljednje sto sam uvela u svoju make up rutinu. Nisam posve sigurna zašto ali mi se čini da mi se jednostavno nije dalo ganjati koja olovka ide uz koji ruž tako da sam se držala dobrih starih ruzeva i precizne aplikacije kistom.
Onda sam negdje vidjela ideju upotrijebiti olovku za usne kao ruž i tu je sve počelo. Ljubav, opsesija šta li je ali se moja kolekcija olovaka naglo povećala.

Danas vam želim predstaviti jedne od meni najdržih a to su Farmasi olovke za usne.









U pitanju su klasične olovke koje se šilje, pakovane u standardno i elegantno crno pakovanje sa naznakom boje na jednom kraju olovke i oznakom broja (mada bih preporučila da im daju imena tako kupci lakše pamte). Dobijete 1g proizvoda za redovnu cijenu od 6.50KM mada su 99% vremena snižene i najčešća cijena u katalogu im je 3.90KM što je zaista jako jako povoljno s obzirom na kvalitetu koju ove olovke pružaju.







Nanosim ih tako što najprije četkicom za zube odradim piling usana kako bih bila sigurna da će usne biti fino zaglađene jer su olovke potpuno mat (nijanse koje ja imam) i u protivnom bi istakle svaku suhu ljuspicu. Nakon toga stavim malo labela i utapkam jer time postižemo da se olovka lako nanosi i da klizi po usnama.Međutim nemojte pretjerati sa labelom inace ćete skratiti postojanost olovke! Ako napravite neku greškicu ni to nije probelm samo uzmite mali kistić i korektorom ispravite grešku.


PLUS:

-veliki izbor boja
-kremaste su i lako se nanose, mada opet dovoljno suhe da se ne razljevaju preko ruba usana
-postojane! 
Ove olovke ce lako preživjeti piće pa čak i koji zalogaj tu i tamo i trajat će vam minimum 5h.
-mogu se međusobno miješati na usnama tako da dobijete potpuno novu boju 
-potpuno su mat (nijanse koje ja imam)
-ne isušuju usne
-izuzetno povoljne

MINUS:


-kataloška prodaja
-nedostupnost testera

Evo koje sam ja nijanse izabrala za predstojeće hladne dane:



201- predivna nude nijansa hladnog podtona sa primjesama prljavo roze i ljubičaste. Prekrasno izgleda u svim varijantama mada je ja najviše preferiram uz smokey eyes.


203- još jedna nude nijansa ali ovaj put toplog tona. Odlična #mylipsbutbetter boja :)

212- boja mesa! Prekrasna i baš posebna nijansa koja me na prvu nije oduševila ali kako vrijeme prolazi sve češće posežem za njom. 

207- crvena da crvenija ne može biti :) skoro pa neonska! Oživi ten u trenu i zube čini blještavo bijelima.

219- tamno crvena sa smeđim podtonom. Zanimljiva i nesvakidašnja nijansa idealna za hladnije dane. S ovom nijansom na usnama ne možete proći nezapaženo. 




A evo i kako ove olovke izgledaju na meni :)












Nema komentara:

Objavi komentar